Information Recruitment Kandenko Co., ltd Representative office

Information Recruitment

Kandenko Co., ltd Representative office

Position: Admin cum Hr Executive

A. Information Company

1. Company Name

Kandenko Co., ltd Representative office in Ha Noi city

17th floor, VIT tower, 519 Kim ma, Ba Dinh, Ha Noi

2. Amount of Staff: 20 members

3. Introduction

Kandenko Japan is a leading company specializing in electrical engineering. We have a lot of branches, representative offices in countries of Asian South East such as Singapore, Malaysia, Thailand, Taiwan, etc., Number of current employees are 6,451 (as March of 31 2011). Our representative office in Ha Noi has been established in 2007. Currently, we are implementing a number of projects at Nomura Industry Zone in Hai Phong, Que Vo Industry Zone in Bac Ninh, Noibai project in Soc Son, Hanoi…

B. Detail of Position

Job requirement

1. Position: Admin cum Hr Executive (good at Japanese)

2. Job level: Experienced (1-2 years)

3. Salary Range: Negotiable

4. Work Place: 17th Floor, VIT tower, 519 Kim ma , Ba Dinh Str, Ha Noi city

5. Job Description:

- Purchase, maintaining and keep record of office supply and stationery,

- Maintain a current inventory list of all office equipment and ensure all equipment is functioning properly. Make plan on periodical check and maintenance of office equipment.

- Ensure office environment in a good condition and well-organized manner. Arrange for repairs when needed.

- Handle general office administration including filing, sending and receiving faxes and correspondences – Reconcile monthly payments.

- Make record of office expenditure and solutions (if any) to keep the office expenditure in an economical and effective manner.

- Provide assistance on travelling procedures including visa, work permit, hotel reservations, apartment and car rental…

- Support on organizing company events such as health check, parties…

- Provide backup support for Reception in times of absence.

- Any other tasks assigned by management.

- Details will be discussed in the interview.

6. Job requirement:

- Under 26 years old.

- Graduated from Universities of Economics, Languages or relating Universities.

- Have experience in related position is an advantage

- Comprehensive knowledge in labor law and regulations

- Fluently in speaking and writing Japanese (necessary)

- Good at English is an advantage

- Good computer skills (Excel, word...)

- Being honest, hard-working, active...


7. Contact with us

* Potential candidates please send resume in English to: Ms. Mai

- Email address: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it." mce_href="mailto:This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.">This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

- Telephone number: 043.724.6606 – 0916.836.135

- Office address: 17th Floor, VIT tower, 519 Kim Ma Str, Ba Dinh Dist. Hanoi

- Only short listed candidates will be contacted.

- Others Will be detail in the interview

Công ty CP KD DV Bảo vệ Đệ Nhất thông báo tuyển dụng 10/12/2012

THÔNG BÁO TUYỂN DỤNG

Công ty CP KD DV Bảo vệ Đệ Nhất là một Công ty hàng đầu về lĩnh vực cung cấp các dịch vụ an ninh chuyên nghiệp. Cần tuyển vị trí sau:

* Chức danh: Trợ lý Tiếng Nhật

* Số lượng: 02

* Mô tả công việc:

-  Phiên dịch, báo cáo cho Tổng Giám đốc trong các cuộc họp, hội nghị, hội thảo với khách hàng Nhật.

- Thực hiện các dịch vụ chăm sóc khách hàng Nhật: Hợp đồng dịch vụ, Kiểm soát việc thực hiện kế hoạch công việc tại các Nhà máy.

- Các công việc khác theo sự phân công của Tổng Giám đốc.

* Yêu cầu:

- Nam/nữ

- Tuổi từ 24 - 35

- Trình độ 2kyu (N2) trở lên

- Có khả năng đi công tác các tỉnh (trong ngày)

- Có kinh nghiệm tối thiểu 02 năm làm Công ty Nhật hoặc từng đi Nhật tối thiểu 02 năm.

- Tốt nghiệp trường đại học Ngoại thương.

- Thành thạo tin học văn phòng, đặc biệt Powerpoint

- Nhanh nhẹn, giao tiếp tốt.

* Quyền lợi:

- Lương thỏa thuận

- Được tham gia đóng BHXH, BHYT, BHTN và các chế độ của người lao động theo Luật lao động.

- Được làm việc trong môi trường năng động, chuyên nghiệp.

* Hồ sơ gồm:

- Đơn xin việc, CV nói rõ quá trình học tập, kinh nghiệm của bản thân (bằng tiếng Nhật)

- Bằng và các chứng chỉ khác

- Sơ yếu lý lịch, giấy khám sức khỏe, giấy khai sinh, CMND

- 2 ảnh 3x4

* Nộp hồ sơ trước ngày: 10/12/2012

* Liên hệ nộp hồ sơ tại:

- Phòng Nhân sự: Ms Phượng (0912.422.057), email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it." mce_href="mailto:This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.">This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

- Công ty CP Kinh doanh dịch vụ Bảo vệ Đệ Nhất

Địa chỉ: Số 39 ngõ 176, Lê Trọng Tấn, Thanh Xuân, Hà Nội

Tel: (04) 37624056 – Fax: (04) 37624059

Đăng ký nhận tin

Để nhận các thông tin hữu ích từ VJCC. Hãy cho VJCC biết mail của bạn.

Kết nối VJCC

- Thời gian làm việc   từ Thứ 2 - Thứ 6
- Riêng Thư viện làm việc từ Thứ 2 - Thứ 7

Bạn đang ở: Trang chủ Tuyển dụng